Oslovte nové kandidáty
Nízká nezaměstnanost znamená, že je velká poptávka po nových zaměstnancích, a to nejen po odbornících, ale i po řadových dělnících. Podniky stojí před nelehkým úkolem, jak popisem postu zaujmout co nejvíce kandidátů. Protože, kde nejsou reakce na zveřejněnou nabídku, není možné získat životopisy a vybrat si vhodného a zkušeného kandidáta. Proto oslovte co nejvíce uchazečů a pusťte se do hledání na různých kanálech. Že je takové hledání náročné? Časově možná, ale finančně to tak být nemusí. Náklady ušetříte, když budete využívat bezplatné zveřejňování volných pozic. Třeba na inzerce práce zdarma. Vaše nabídka osloví další zajímavé kandidáty.
Najděte další zaměstnance
V posledních měsících i letech, je stále větší problém zajistit si dostatečný počet nových zaměstnanců. Proto nesmíte váhat a oslovovat kandidáty prostřednictvím co největšího počtu komunikačních kanálů. Využívat můžete placené, ale i neplacené stránky. Důležité je, aby se sdělení dostalo k co největšímu počtu zájemců. Jestliže vám přijde jeden nebo dva životopisy není možné vést efektivní výběrové řízení.